Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 3

1
ISSN:1334-7888
Autor:Herzog, Walter
Naslov:Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena
Matična publikacija:Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik: Marko Palekčić] ; God. I (2004), br. 1, str. 11-21
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo; Školska knjiga, 2004
Napomena:Tema broja: Interkulturalni stavovi hrvatskih srednjoškolaca; . - Izvorni znanstveni članak; . - Str. 19-20: Bibliografija
Sažetak:<Pedagogija još uvijek ne raspolaže općeprihvaćenom definicijom temeljnog pojma odgoja. To pokazuje analiza nekoliko odabranih pokušaja definiranja koji fenomen odgoja shvaćaju izrazito usko. Opisanim definicijama se osobito zamjera što ne uspijevaju uključiti i društvenu osnovu odgoja. Presudan razlog za uskoću pojmovnih utvrđenja pretpostavlja se u prostornoj metaforici pomoću koje se u znanosti o odgoju obrađuju pojmovni problemi. Prostorna metaforika nije u stanju spoznati društvene fenomene u njihovoj dinamici. Kako bismo dospjeli do primjerene definicije pojma odgoja, predlaže se koristiti modalno vrijeme kao osnovicu za pojam odgoja. U sklopu razumijevanja vremena diferenciranog u prošlost, sadašnjost i budućnost odgoj se javlja utemeljen u društvenim interakcijama koje počivaju na recipročnoj strukturi.>
Ključne riječi:odgoj * znanost o odgoju * pedagogija * socijalna interakcija
UDK:37.01
SignaturaPE (050) PI
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:399

2
Autor(i):Doepp-Vorwald, Heinrich
Naslov:Die Erziehungslehre Peter Petersens / Heinrich Doepp-Vorwald
Impresum:Ratingen : A. Henn Verlag , cop. 1962
Materijalni opis:109 str. ; 20 cm
Jezik:njemački
Ključne riječi:znanost o odgoju * pedagoška situacija * Peter Petersen
UDK:371.4*Petersen
Signatura:PE k1 DOPP d
Inventarni broj:7406
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8231

3
ISBN:953-96588-4-5
Autor(i):Silov, Mile
Naslov:Pedagogija : knjiga koja uvodi u znanost o odgoju one koji su na početku odgojiteljske ili učiteljske profesije / Mile Silov
Impresum:Velika Gorica : Persona , 2003
Materijalni opis:182 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Str. 147-149: Bibliografija. - Str. 173-177: Kazalo. - Str. 179-182: Autorsko kazalo
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
Signatura:PE 37.01 SIL p
Inventarni broj:17217
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:4930

Upit: UncontrolledTerms_swish=(znanost o odgoju )

login